اخبار

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی: ضوابط اعطای برند جایگاههای سوخت هفته آینده اعلام می شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ضوابط اعطای برند جایگاههای عرضه سوخت با تایید نهایی وزیر نفت هفته آینده ابلاغ می شود.

سیدناصر سجادی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: با توجه به سیاستهای وزارت نفت مبنی بر این که جایگاهها باید بعد از این تحت پوشش برند مجوز بگیرند، اقدام به تدوین ضوابط و مقررات لازم کردیم.

وی، با اعلام این که ضوابط و مقررات لازم شرکتهایی که می توانند صاحب برند شوند، نهایی شده است افزود: در آخرین جلسه ای که هفته گذشته با وزیر نفت داشتیم، این شرائط نهایی شد که امیدواریم تا هفته آینده بعد از تایید نهایی وزیر نفت ابلاغ شود.

سجادی ادامه داد: امیدواریم شرکتهایی که شرائط لازم را طبق ضوابط اعلامی دارند ، مراجعه کنند و درخواست برند شدن بدهند تا بعد از این شاهد احداث جایگاهها تحت پوشش برند در سراسر کشور باشیم.

به گفته وی، هدف از ایجاد برند ارائه خدمات بهتر و مطلبوبتر در حوزه عرضه فرآورده های نفتی به مردم است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: اگر عرضه فرآورده های نفتی به جایگاهها تحت پوشش برندها شکل بگیرد، بتدریج برندها برای اعتبار خودشان هم که شده است، کیفیت خدماتشان را ارتقا می دهند و بین آنها رقابت ایجاد می شود و در نهایت به نفع مردم خواهد شد.

وی، با بیان این که اجرای طرح برندسازی با هدف مدیریت و بهبود توزیع سوخت در کشور اجرایی شده است، تاکید کرد: مدیریت نظام توزیع سوخت در کشور از اولویتهای جدی وزارت نفت هست، بنابراین برای تحقق این امر به سمت برندسازی حرکت کردیم.

سجادی افزود: به هیچ عنوان با اجرای طرح برندسازی به دنبال دونرخه کردن قیمت بنزین در جایگاهها نیستیم ؛ بلکه هدف افزایش کیفیت در ارایه خدمات به مردم را دنبال می کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: در جایگاههای کوچک سوخت استانداردهای قابل قبولی در زمینه ایمنی و جذب بخارات بنزین اجرایی می شود که قطعا در کاهش آلایندگی هوا بویژه در کلانشهرها حایز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با اشاره به اجرای طرح برندسازی به عنوان پایلوت در اصفهان اعلام کرد: سالهاست دنبال اجرای این طرح در کلانشهری مثل تهران هستیم که متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است ؛ ولی امیدواریم تهران هم وارد این جرگه شود.

وی تصریح کرد: در اصفهان برندی که اعلام آمادگی کرد مورد حمایت قرار گرفت و با تایید مشخصات علمی و فنی شرکت پتروآیریک و توافقی که این شرکت با شهرداری اصفهان در بحث زمین انجام داده بود، اقدام به راه اندازی این جایگاهها برای نخستین بار در کشور کرد.

سجادی اعلام کرد: در حال حاضر آماده دریافت هرگونه پیشنهاد از سوی برندها و سرمایه گذاران دیگر در دیگر کلانشهر ها هستیم و قطعا پس از تایید برند حمایت همه جانبه از آنها خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح برندسازی در کلانشهرها قطعا مجوزها با توجه به حفظ منافع اقتصادی و مالی جایگاه داران صادر خواهد شد و قطعا وزارت نفت به دنبال ضرر جایگاهداران فعلی نیست ؛ بلکه می خواهد با اجرای این طرح نظام توزیع سوخت در کشور بهبود پیدا کند و از سرعت بیشتری برخوردار شود.

وی، با اشاره به مزیتهای اجرای این طرح گفت: با توجه به قیمت بالای زمین در کلانشهرها و نیاز مردم به بنزین ناگزیر از اجرای این طرح هستیم ؛ زیرا زمین سرمایه هنگفتی می خواهد که سرمایه گذاران تمایلی به احداث جایگاه از خود نشان نمی دهند.

سجادی، در خصوص قیمت سوخت قابل عرضه در این جایگاهها گفت: بنزین در جایگاههای کوچک سوخت طبق قیمت مصوب دولت خواهد بود و هیچگونه اختلاف قیمتی وجود نخواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829