افزایش بهره وری ، نظام مند نمودن فعالیت هاو فرآیندها و ارتقاء سطح خدمات از جمله دغدغه های مدیران شرکت در طول سال های اخیر بوده است. در این راستا نسبت به انجام مطالعات و بررسی های کارشناسی جهت شناسایی و تعیین راهکارهای متناسب با فعالیت های شرکت اقدام گردید و بر همین اساس و به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای دستیابی به اعداف ذکر شده، از سال 1389 استقرار سیستم مدیریت کیفیت شرکت بر مینای استاندارد ISO 9001 در دستور کار شرکت قرار گرفت.
مزایای حاصل از استقرار این سیستم شامل موارد زیر بوده است:
- تدوین و ابلاغ خط مشی شرکت
- تعیین اهداف کیفیتی در هر سال و پایش دستیابی به اهداف تعریف شده
- نظام مند نمودن فعالیت ها
- شناسایی و مستند نمودن روش های انجام کار
- مدیریت و پایش فرآیندها
- تعریف و اجرای پروژه های بهبود با انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
هم اکنون نیز با تشکیل جلسات هم اندیشی و ساماندهی گروه های کاری طرح های ماده 12 این شرکت نیز در چارچوب سیستم مدیریت کیفیت نظام مند می گردد.