بهينه سازي انرژي در ساختمان

در هر واحد مسکوني با اعمال تغييرات اندک و ارزان قيمت امکان کاهش مصرف انرژي وجود دارد. نرم افزار حاضر جهت ارائه و محاسبه تاثیر بهينه سازي انرژی در ساختمان موجود مي باشد که به شما اين امکان را مي دهد تا با وارد کردن مشخصات کلي واحد مسکوني خود، راهکارهاي مقدور و مقرون به صرفه اي براي کاهش مصرف انرژي و ميزان اثربخشي هرکدام از آنها را در طول سال دريابيد. در ابتدا لطفا گزينه اي که خواهان اعمال راهکارهاي بهينه سازي در آن مي باشيد را با کلیک بر روی شکل مربوط انتخاب نماييد. برای دریافت راهنمای برنامه اینجا را کلیک نمایید. 

 

http://ifco.ir/images/image%20menu/onHouse.jpg

 

با ورود به این قسمت از برنامه، در ابتدا مشخصات کلی واحد مسکونی خود را به دقت وارد نموده تا برنامه بار حرارتی و بردتی فعلی ساختمان شما را محاسبه کند. سپس راهکارهای استاندارد و متداول بهینه سازی انرژی به شما پیشنهاد می شود. با انتخاب یک یا چند گزینه مورد نظر شما، مجددا بار حرارتی و برودتی محاسبه می گردد و ما به تفاوت مصرف انرژی که شما با اجرای راهکارهای بهینه سازی پیشنهادی از هدر رفتن آن جلوگیری خواهید کرد به شما نمایش داده خواهد شد.

 

   http://ifco.ir/images/image%20menu/onUpintro.gif

 

 

      راهكارهاي بهينه سازي مصرف انرژي سامانه هاي گرمايشي و سرمايشي ساختمان

 

http://ifco.ir/images/image%20menu/onData.png

 

 با ورود به این قسمت از برنامه به بانک اطلاعات فنی مورد استفاده در این برنامه از قبیل ضریب هدایت عایقهای متداول، مصالح ساختمانی و ... دسترسی خواهید داشت.

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829