امروز:
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

پس از ارائه گزارش زنگنه به کمیسیون انرژی مروی: برنامه‌های وزارت نفت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت درباره اقدام برای تحقق اقتصاد مقاومتی پیشتاز است و برنامه‌های آن از طرف رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی تائید شده است.

علی مروی در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره گزارش امسال وزیر نفت به کمیسیون انرژی اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری نسبت به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مانند نامگذاری امسال، محور اصلی جلسه کمیسیون انرژی با وزیر نفت مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی بود.

وی افزود: مقرر شد گزارش مکتوب عملکرد و برنامه‌ریزیهای پیش روی وزارتخانه نفت درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی به مجلس ارسال شود و سرانجام کمیسیون انرژی پس از بررسی آن دیدگاه خود را ارائه کند.

رئیس کمیسیون انرژی با یادآوری اولویت کمیسیون انرژی درباره پیگیری مباحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اهداف و برنامه‌های این سیاستها، برای کمیسیون انرژی دارای اهمیت بالای است. ازاین‌رو، به شکل جدی و پیوسته آنها را در حوزه انرژی پیگیری می‌کند.

وی گفت: وزارت نفت، نخستین وزارتخانه‌ای بود که برنامه خود را به مجلس و کمیسیون انرژی ارائه کرد.

رئیس کمیسیون انرژی افزود: اقدامهای وزارت نفت درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی از طرف رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی که معاون اول رئیس‌جمهوری است، تائید شده است و به گفته وی برنامه وزارت نفت درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی جامع است و اقدامهای مهم و عملیاتی این وزاتخانه مانند طرح پالایشی سیراف و مواردی دیگر از برنامه‌های سازنده و قابل قدردانی است.

بیژن زنگنه، وزیر نفت، یکشنبه (شنبه، ١٥ فروردین‌ماه) با حضور در کمیسیون انرژی درباره عملکرد و اقدامهای وزارت نفت برای امسال گزارش داد.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829