امروز:
پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

وزیرنفت در حاشیه دیدار نوروزی: صادرات نفت و میعانات گازی به بیش از ٢ میلیون بشکه در روز رسید

وزیر نفت حجم صادرات نفت و میعانات گازی را هم اکنون بیش از ٢ میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس مهمترین اولویت بخش بالادستی صنعت نفت در سال ٩٥ است.


بیژن زنگنه امروز (یکشنبه، ١٥ اسفندماه) در حاشیه دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان صنعت نفت در گفتگویی کوتاه با شانا درباره حجم صادرات نفت ایران اظهار کرد: صادرات نفت ومیعانات گازی ایران هم اکنون بیش از ٢ میلیون بشکه در روز است.

وی درباره مهمترین اولویتهای سال ٩٥ وزارت نفت هم با تقسیم آن به دو بخش بالادستی و پایین دستی، اظهار کرد: تکمیل فازهای نیمه تمام پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس و امضای قراردادهای جدید نفتی مهمترین اولویتهای بخش بالادستی نفت در سال ٩٥ است.

زنگنه مهمترین اولویت بخش پتروشیمی را تکمیل و به پایان رساندن واحدهای نیمه کاره پتروشیمی عنوان کرد و گفت: همچنین افزایش خوراک پتروشیمی برای واحدهای موجود از دیگر اولویتهای این بخش است.

مراسم دیدار نوروزی وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، صبح امروز (یکشنبه، ١٥ فروردین ماه) درساختمان مرکزی وزارت نفت با حضور معاونان ارشد وزیر نفت و کارکنان این صنعت برگزار شد.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829