امروز:
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: لزوم ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه گذار حوزه نفت و گاز

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز باهدف افزایش تولید و توسعه این صنعت به ویژه در میدانهای مشترک تاکید کرد.

به گزارش شانا، امیرعباس سلطانی با تاکید بر تسریع در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی مبنای اقتصادی در کشور است زیرا با رسیدن به سیاستهای آن بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سیاستهای اقتصاد مقاومتی به بخش نفت و گاز توجه شده و همسو با آن بر افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز با هدف اثرگذاری در بازار جهانی نفت و گاز تاکید شده است.

سلطانی با اشاره به این که باید برنامه ریزیهای وزارت نفت به نحوی باشد که ضمن حفظ ظرفیتهای تولید نفت و گاز به بخش توسعه نیز توجه شود، افزود: حفظ و توسعه ظرفیتهای تولید این حوزه در میدانهای مشترک باید از اولویتهای اقتصادی کشور باشد.

وی اظهار کرد: باید انگیزه های لازم را برای جذب سرمایه گذار در بخش نفت و گاز ایجاد کرد، البته لازمه انجام این مهم رعایت مقررات و قانون در این رابطه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باید چاههای نفتی کشور بازسازی و توسعه صنعت نفت و گاز با استفاده از فناوریهای روز انجام شود.

به گزارش خانه ملت، افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز کشور باهدف اثرگذاری در بازار جهانی این صنایع و تاکید بر حفظ و توسعه ظرفیتهای تولید نفت و گاز، بویژه در میدانهای مشترک در بند ١٤ سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829