امروز:
یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
توسعه پالایشگاه‌های فراسرزمینی از ابتکارهای وزارت نفت در دولت سیزدهم است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم توسعه قابل‌توجهی یافته است، گفت: توسعه پالایشگاه‌های فراسرزمینی برای نخستین بار در دولت سیزدهم شکل گرفت.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به موضوع توسعه دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: هم‌اکنون با توسعه دیپلماسی انرژی شاهد صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای آمریکای لاتین هستیم و باید اذعان کرد که توسعه پالایشگاه‌های فراسرزمینی برای نخستین بار در دولت سیزدهم شکل گرفت.

وی افزود: توسعه پالایشگاه‌های فراسرزمینی یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌هاست و اکنون وزارت نفت در این خصوص موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس فعالیت وزارت نفت در ونزوئلا را کار فنی و علمی دانست و تصریح کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی در حوزه نفت و گاز به دیگر کشورهای آمریکای لاتین نیز در حال انجام است.

حسین‌زاده اظهار کرد: در دولت سیزدهم شاهد فعال‌سازی ظرفیت‌های دیپلماسی و ورود و نقش‌آفرینی در تحولات منطقه‌ای هستیم که یکی از محورهای اصلی آن دیپلماسی اقتصادی و انرژی است که در کنار سایر محورهای همکاری با همسایگان کشورمان در حال گسترش و پیشرفت است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829