امروز:
یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

رئیس‌جمهوری:
وزارت نفت در دولت سیزدهم حداقل با ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در ارتباط است‌

رئیس‌جمهوری گفت: در حالی که تا پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم وزارت نفت با کمتر از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان همکاری داشت، این رقم در این دولت حداقل به ۵۰۰ شرکت رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سیدابراهیم رئیسی روز (شنبه، ۲۸ مردادماه) در نخستین اجلاسیه ملی مردمی‌سازی دولت، به گسترش فعالیت مؤسسه‌های مردمی دانش‌بنیان در کشور اشاره و اظهار کرد: این مؤسسه‌ها امروز با هدایت رهبر معظم انقلاب و میدان دادن از سوی دولت کارکرد بسیار اثربخشی داشته‌اند، در حالی که تا پیش از این دولت وزارت نفت با کمتر از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان همکاری داشت، در دولت سیزدهم شمار این شرکت‌ها حداقل به ۵۰۰ شرکت رسیده است.

وی با اشاره به گسترش فعالیت گروه‌های مردمی جهادی، به‌ویژه در خدمت‌رسانی به مناطق روستایی و محروم افزود: با کمک این گروه‌ها آب‌رسانی به ۳ هزار و ۵۰۰ روستا از مجموع ۱۰ هزار روستای هدف‌گذاری‌شده به سرانجام رسیده است، با شرکت مردم هیچ سختی در کارها وجود ندارد.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها در جهت مردمی کردن کارها باید یک حرکت تحولی انجام دهند، تصریح کرد: نیروهایی را به کار بگمارید که دیدگاه تحولی دارند و مردم را به حساب می‌آورند. اگر نیرویی تحول‌خواه نیست به‌طور حتم این نیرو را از جلو پای نیروهای تحول‌خواه کنار بزنید تا تحول در دستگاه‌ها پا بگیرد.

رئیسی اظهار کرد: توصیه بنده به آن دسته از همکارانم که به هر دلیل توفیق آنچنانی در جهت مردمی‌سازی مجموعه خودشان نداشتند، این است که به‌طور حتم با نگاه تحولی طرحی نو دراندازند و حرکتی دوباره آغاز کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829