امروز:
جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اعتراض به تغییرات اقلیمی در آلمان

تغییرات اقلیمی که به سبب انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، از بین بردن جنگل‌ها و قربانی کردن آب و هوا در پای اقتصاد، عرصه زندگی را برای ساکنان زمین تنگ کرده است، هزاران نفر را در شهر‌های مختلف آلمان به خیابان‌ها کشاند.

به گزارش امیر شجاعی خبرنگار سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از برلین؛ تغییرات اقلیمی که به سبب انتشار گاز‌های گلخانه‌ای، از بین بردن جنگل‌ها و قربانی کردن آب و هوا در پای اقتصاد، عرصه زندگی را برای ساکنان زمین تنگ کرده است، هزاران نفر را در شهر‌های مختلف آلمان به خیابان‌ها کشاند.

 

مردم می‌گویند باید سوخت‌های فسیلی برای تولید انرژی کنار گذاشته شود. آلمان همچنان بیش از ۵۰ درصد از انرژی برق را از طریق زغال سنگ بدست می‌آورد.

چین، آمریکا و اتحادیه اروپا بیشترین گاز‌های گلخانه‌ای مانند دی اکسید کربن، مونوکسید و متال را تولید و در هوا منتشر می‌کنند. سهم آلمان در میان کشور‌های اروپایی ۲۲ درصد است.

با وجود آنکه بر اساس پیمان آب و هوایی پاریس کشور‌های اروپایی وعده کرده اند که با کاهش این گاز‌ها از گرمای زمین بکاهند، اما همچنان چرخ‌های اقتصاد عمدتا با انرژی‌هایی به گردش در می‌آید که از سوخت‌های فسیلی تولید می‌شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829