اخبار

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران: مصرف سوخت ایرلاین‌ها در بسیاری از مسیرها کاهش یافته است

 مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: مصرف سوخت ایرلاین‌ها و زمان پرواز در بسیاری از مسیرها کاهش یافته است، با این رویکرد اقتصاد مقاومتی را در آسمان ایران محقق کرده ایم.


به گزارش شانا، رحمت الله مه آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به اقدامهای انجام شده برای توسعه فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: هفت هزار و ١٠٠ کیلومتر راه هوایی ایجاد و راه‌ها را کوتاه کرده‌ایم، مصرف سوخت ایرلاین‌ها و زمان پروازها در بسیاری از مسیرها کاهش یافته است.

وی به ظرفیت فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: فرودگاه‌ها در تمام دنیا گلوگاه هستند، این گلوگاه‌ها را به تناسب با برنامه‌ریزی و ترافیک باید رشد دهیم، هم اکنون منابع محدود خود را در فرودگاه‌هایی سرمایه گذاری کردیم که ترافیکی ندارند یا نیمه فعال و غیرفعال هستند.

مه آبادی با اشاره با بیان این که ساخت و ترمیم زیرساخت‌های فرودگاه‌ها به هزینه‌های زیادی نیاز دارد، تصریح کرد: به‎طور نمونه برای ترمیم و ساخت باند فرودگاه مهرآباد یک هزار میلیارد ریال (١٠٠ میلیارد تومان) نیاز است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به این که امسال حدود چهار هزار میلیارد ریال (٤٠٠ میلیارد تومان) پروژه هوایی بهره‌برداری می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون از فضای پساتحریم حداکثر بهره‌برداری را انجام و بسیاری از خریدهای خود را انجام داده‌ایم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829