اخبار

به همت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ؛ دوره آموزشی تخصصی طرح ارتقا کارایی موتورخانه ها برگزار شد

مدیر بهینه سازی انرژی در بخش صنعت و ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت عنوان کرد: به دلیل مسائل ایمنی که در تجهیزات گرمایشی مطرح است، حضور موثر ناظران شرکت بهینه سازی در طرح ارتقا کارایی موتورخانه ها لازم و ضروری است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، دوره آموزشی تخصصی ویژه ناظران صحه گذاری طرح ارتقا کارایی موتورخانه ها چهارشنبه (۱۲ آبان ۱۳۹۵) باحضور رضا شادرخ راد، مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
شادرخ راد با اشاره به طرح ارتقا کارایی موتورخانه ها که از سه سال پیش در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کلید خورده است، یادآور شد: این طرح با هدف بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان های اداری و مسکونی و تجاری کلید خورده است.
وی ادامه داد: این طرح در نظر دارد ۶۰۰ هزار موتورخانه یا به عبارتی ۳۰۰ میلیون متر مربع ساختمان را تحت پوشش قرار دهد.
مدیربهینه سازی انرژی در بخش صنعت و ساختمان شرکت بهینه سازی سوخت با اشاره به اینکه رسالت این شرکت در این طرح، بهینه سازی دستگاه های گرمایشی است بیان کرد: به دلیل مسائل ایمنی که در مورد وسایل گرمایشی مطرح می شود، وجود ناظران خبره الزامی است.
وی افزود: ورود ناظران به ساختمان ها به عنوان نمایندگان شرکت بسیار مهم و ضروری است و در همین راستا لازم است ناظران به دقت چک لیست هایی را که در اختیار دارند به درستی مد نظر قرار دهند.
این دوره آموزشی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۲ و ۱۳ آبان ماه درسالن آمفی تئاتر شرکت بهینه سازی مصرف سوخت واقع در طبقه پنجم ساختمان این شرکت برای ناظران دایر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829