امروز:
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

جهانگیری در جلسه شورای عالی انرژی: بهره وری انرژی به توسعه کشور کمک می کند

معاون اول رئیس جمهوری در جلسه شورای عالی انرژی از انرژی به عنوان عامل اصلی توسعه کشور یاد و بر افزایش بهره وری در این حوزه تاکید کرد.


به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری امروز (دوشنبه، ٢٣ فروردین ماه) از «انرژی» به عنوان عامل اصلی توسعه کشور یاد کرد و بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و تلاش ویژه برای افزایش بهره وری در همه بخشها و بویژه بهره وری انرژی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به ارائه گزارش نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص سند ملی راهبرد انرژی کشور، گفت: لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، نظرات و دیدگاههای تکمیلی دستگاههای ذیربط متناسب با اقتضائات روز کشور را که همه جوانب امر در سند ملی راهبرد انرژی کشور لحاظ شده باشد دریافت کند تا در حوزه انرژی کشور تدوین شود.

در این جلسه پیشنهاد وزارت نیرو برای راه اندازی واحد بخار نیروگاههای سیکل ترکیبی بررسی شد و تصمیم لازم در این زمینه اتخاذ شد.

در این نشست که وزیران نفت، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز حضور داشتند، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، گزارشی از بخشهای مختلف سند ملی راهبرد انرژی کشور ارائه کرد و مقرر شد برای تکمیل این سند، دیدگاه های دستگاههای مرتبط دریافت و به آن اضافه شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829