اخبار

معاون وزیر نفت: کاهش شدت انرژی با آینده نگری محقق می شود

معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت با اشاره به اهمیت بهره وری در کشور گفت: اجرای سیاستهای کاهش شدت انرژی نیاز به آینده نگری و تلاش بی اندازه دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدمهدی رحمتی، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت ظهر امروز (شنبه، ٢١ فروردین ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر موضوع بهره وری و کاهش شدت انرژی افزود: بهینه سازی مصرف انرژی در کشور در شرایط کنونی بسیار مشکل است و تحقق آن نیاز به برنامه ریزی، تلاش و اجرای دقیق دارد.

رحمتی به سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در سال ١٣٨٨ اشاره کرد و گفت: براساس این سیاستها شدت مصرف انرژی در کشور باید تا سال ١٤٠٠ به ٥٠ درصد کاهش یابد.

رئیس هیئت مدیره شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به این که نتایج بهره وری انرژی برای آیندگان خواهد بود، تصریح کرد: اجرای سیاستهای کاهش شدت انرژی نیاز به آینده نگری و تلاش بی اندازه دارد.

به گزارش شانا، آیین تودیع نصرت الله سیفی، مدیرعامل پیشین و معارفه علی وکیلی، مدیرعامل جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ظهر امروز (شنبه ٢١ فروردین ماه) در ساختمان این شرکت برگزار شد.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829