اخبار

در نوروز ٩٥ ثبت شد : رشد ٤٥ درصدی مصرف سوخت هواپیما در جزیره کیش

مصرف سوخت هواپیما در جزیره کیش، نوروز امسال نسبت به روزهای عادی ٤٥ درصد افزایش را ثبت کرد.

رئیس ناحیه شرکت ملی فرآورده های نفتی کیش با بیان این که در روزهای عادی سال میانگین مصرف بنزین هواپیما ١٩٠ هزار لیتر است، به خبرنگار شانا، گفت: میانگین مصرف روزانه این فرآورده نفتی در بازه زمانی ٢٥ اسفندماه پارسال تا ١٣ فروردین ماه امسال به ٢٨٠ هزار لیتر رسید.

سیدرضا شهنازی زاده با بیان این که بنابر آمار سازمان منطقه آزاد کیش تعداد پروازهای هواپیماهای مسافری به این جزیره زیبا در یک روز به ١٣١ فروند رسید، گفت: در همه روزهای تعطیلات نوروز سوخت رسانی در این بخش بدون لحظه ای توقف انجام شد.

شهنازی زاده اوج مصرف سوخت هواپیماهای مسافربر را در بازه زمانی ٢٥ اسفندماه ٩٤ تا ١٣ فروردین ماه ٩٥ ، ٣٤٨ هزار لیتر اعلام کرد.

وی، همچنین شدت مصرف بنزین خودرو را نیز در این ایام نسبت به روزهای عادی سال ٤٢ درصد اعلام و اظهار کرد: میانگین مصرف بنزین خودرو در روزهای عادی سال ١٠٥ هزار لیتر است که در بازه زمانی ١٨ روز تعطیلات نوروز امسال به ١٥٠ هزار لیتر افزایش یافت.

شهنازی زاده گفت: مصرف بنزین خودرو در ١٨ روز یادشده به حدود ٢,٧ میلیون لیتر رسید که از ١.٥ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال ( ٢٥ اسفندماه ٩٣ تا ١٣فروردین ماه ١٣٩٤) حکایت دارد.

وی با بیان این که هم اکنون دو جایگاه عرضه سوخت در جزیره کیش فعال است، گفت: سومین جایگاه نیز در دست احداث است که بهره برداری از آن امسال انجام می شود.

رئیس ناحیه شرکت ملی فرآورده های نفتی کیش سوخت رسانی به شناورهای صیادی را از دیگر مسئولیتها برشمرد و گفت: با توجه به اقبال مسافران به استفاده از شناورهای مسافربر و تفریحی، امسال دربازه ١٨ روز تعطیلات نوروز، نزدیک به ٤٥٠ هزار لیتر نفت گاز در این بخش مصرف شد که از رشد دو درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال( ٢٥ اسفندماه ٩٤ تا ١٣ فروردین ماه ٩٥) حکایت دارد.

وی درباره توزیع گاز مایع نیز گفت: در بازه زمانی یادشده ٢٨٨ تن گاز مایع بوسیله شرکتهای توزیع کننده این فرآورده نفتی جهت استفاده در اماکنی همچون رستورانها توزیع شد.

به گفته شهنازی زاده مجموعه این فعالیتها با تلاش و همکاری مجموعه کارکنان فعال در ناحیه کیش شرکت ملی پخش انجام شده است.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829