اخبار

سال گذشته در استان کرمان ثبت شد صرفه جویی در مصرف ١٤١ میلیون لیتر بنزین با CNG

صرف بیش از ١٤١ میلیون متر مکعب گازطبیعی فشرده (سی ان جی) موجب صرفه جویی در استفاده همین مقدار بنزین در استان کرمان شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با بیان این که سی ان جی سوختی پاک و جایگزینی مناسب برای بنزین محسوب می شود، به خبرنگار شانا، گفت: پارسال ١٤١ میلیون و ٤٢٢ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده مصرف و به همین میزان دراستفاده از بنزین صرفه جویی شد.

جعفر سالاری نسب تصریح کرد: فروش سی ان جی پارسال نسبت به سال قبل از آن بیش از ٣٦ درصد افزایش داشته است که هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر اقتصادی،موضوعی مهم به شمار می رود.

وی درباره فعالیت جایگاههای عرضه این سوخت پاک(سی ان جی) نیز گفت: با توجه به اهمیت استفاده بهینه از مجاری عرضه سوخت از جمله جایگاههای سی ان جی، پارسال فعالیتهای مطلوبی انجام شد تا از غیر فعال بودن آنها به دلایل مختلف از جمله بدهی گاز یا نقص فنی جلوگیری شود.

به گفته سالاری نسب با پیگیریهای انجام شده در این زمینه، پارسال ٤٣ درصد کاهش غیر فعالی در بخش جایگاههای سی ان جی ثبت شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان تصریح کرد: در ایام نوروز مسافران زیادی به استان کرمان سفر می کنند از این رو، تامین سوخت نکته مهمی است که امسال نیز بخوبی انجام شد.

وی آمادگی مجاری عرضه سوخت اعم از فرآورده و سی ان جی را در نوروز امسال مطلوب خواند و گفت: با توجه به تمهیداتی که از مدتها قبل برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران در نوروز پیش بینی شده بود، از ظرفیت کامل همه جایگاهها استفاده شد و غیر فعالی جایگاههای سی ان جی نیز در حد ٥٧ درصد کاهش یافت تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829