امروز:
پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

معاون اول رئیس جمهوری: امسال شاهد آثار تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود

معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که امسال شاهد آثار تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم بود، گفت: امسال شاهد رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود و منابع کشور از خارج به داخل کشور بر خواهد گشت.


به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، دیروز (یکشنبه، یکم فروردین ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گفت: اقدامهای خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور انجام شده است، همچنین هر هفته ستاد اقتصاد مقاومتی زیر نظر معاون اول ریاست جمهوری تشکیل شده است.

وی با بیان این که تولید داخلی در سال ٩٤ با مشکل روبرو بوده است، افزود: خرید محصولات داخلی یک موضوع فرهنگی است و باید با شیوه های فرهنگی مردم را به خرید کالاهای تولید داخل تشویق کرد.

جهانگیری تصریح کرد: کالاهای وارداتی به کشور به دلیل ایجاد رقابت بین واحدهای تولید کننده است تا روز به روز کیفیت کالاهای تولیدی داخلی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار به حمایتهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: همواره باید در کشور زمینه‌ای فراهم شود تا خدمت رسانی به مردم روز به روز افزایش یابد.

آیت الله سید یحیی جعفری تاکید کرد: مردم باید اقتصاد مقاومتی را لمس کنند و این امر در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت به خوبی درک شود.

استاندار کرمان نیز مهمترین موانع در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی را بروکراسی اداری و وجود قوانین مزاحم دانست و گفت: فرمایشهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی فصل الخطاب عملکرد مدیران است.

علیرضا رزم حسینی افزود: استان کرمان آماده توسعه روز افزون بر اساس موازین اقتصاد مقاومتی است.

وی توسعه و پیشرفت را حق مردم دانست و گفت: براساس سیاستهای دولت تدبیر و امید، استان کرمان در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهوری که شامگاه شنبه، ٢٩ اسفند ماه ٩٤، در سفر غیررسمی وارد کرمان شد در نخستین روز از سال نو با حضور در منزل آیت الله جعفری، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از مسئولان استانی، وی را در این دیدار همراهی کردند.

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829