اخبار

برگزاری نشست طرح مردمی سازی صرفه جویی انرژی در بخش خانگی و تجاری

نشست طرح مردمی سازی صرفه جویی انرژی در بخش خانگی و تجاری با حضور نمایندگان شرکت ملی گاز، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و  اساتیددانشگاه ها و حسین آب نیکی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برگزار شد.

 این نشست در راستای  امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت بهینه سازی و شرکت ملی گاز  ایران در خصوص اجرای طرح مردمی سازی صرفه جویی انرژی برگزارشد و جزییات اجرای طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این طرح  که به صورت پایلوت در استان یزد  در دست اجرا می باشد و گاز صرفه جویی شده در بخش خانگی به صنایع  انرژی بر، تحویل می شود به این ترتیب با کاهش قطعی گاز صنایع در روزهای سرد سال از طریق  فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف انرژی در بخش
 
 خانگی از طریق مکانیزم های تشویقی در سطح خانواده های شرکت کننده در طرح رو برو هستیم 
حسین آب نیکی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در این نشست ضمن اشاره به لزوم مشارکت عموم مردم در کاهش مصرف گاز طبیعی در بخش 
 
 
 خانگی و اختصاص گاز صرفه جویی به صنا یع، به نقش کلیدی شرکت ملی گاز ایران در این طرح اشاره کرد و تحویل بهنگام گاز صرفه جویی شده به صنایع انرژی  بر متقاضی در طرح را به عنوان نقطه عطفی در اجرای طرح برشمرد.
درادامه این نشست طرح پویش کاهش ۱۰درصد مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و اداری توسط نماینده شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ارایه گردید و مورد بررسی قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829