اخبار

در آیین بهره‌برداری رسمی میدان‌های سپهر و جفیر انجام شد
قدردانی رئیس‌جمهوری از جدیت وزارت نفت در پیشبرد طرح‌های جمع‌آوری گازهای مشعل/ روند توسعه در میدان‌های مشترک باعث خرسندی است

رئیس‌جمهوری از جدیت وزارت نفت در پیشبرد طرح‌های جمع‌آوری گازهای مشعل قدردانی کرد و خواستار تداوم این روند شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز (جمعه، ۱۸ اسفند) در ادامه برنامه‌های سفر به استان خوزستان، در آیین بهره‌برداری رسمی از  طرح  توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از طریق ویدیوکنفرانس اظهار کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مهمی در عرصه اقتصاد و تولید به دست با برکت و باکفایت مهندسان، مشاوران و کارگران شریف بودیم که جا دارد از همه آنها صمیمانه قدردانی کنم.

وی با تأکید بر ضرورت پرهیز از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده در فروش نفت و گاز کشور گفت: آنچه در میدان‌های نفت و گاز کشور به‌دست توانای مهندسان ایرانی در افزایش تولید و جلوگیری از هدررفت ثروت ملی در جمع‌آوری گازهای مشعل در حال انجام است، سبب افتخار کشور است که در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز هم از آن قدردانی شد و باید با جدیت دنبال شود.

رئیس‌جمهوری همچنین بر ضرورت بهره‌گیری از شرکت‌های نفت و گاز در خوزستان برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات زیرساختی مردم این استان تأکید کرد و افزود :خواهش من از همه همکاران در دولت این است که درباره آنچه از کارهای بزرگی که با اخلاص و به‌صورت شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم انجام می‌شود به‌درستی تبیین، روشنگری و اطلاع‌رسانی کنید.

رئیسی در ادامه استفاده از ظرفیت جوانان بومی نخبه خوزستان در پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ عمرانی را از جمله اقدام‌های ستودنی دانست و تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره استفاده از دانایی‌ها و توانایی‌ها برای رشد اقتصادی، رشد تولید و مهار تورم بوده است که باید نصب‌العین همه مسئولان باشد.

وی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در زمره کشورهای پیشرفته و فناور است، گفت: ۲۴ هزار شهید خوزستانی به ما آموختند که ما می‌توانیم و آنچه امروز شما رقم زدید نیز امتداد همین مسیر است.

رئیس‌جمهوری افزود: شما در شرایط اقلیمی دشوار خوزستان و با وجود تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشور توانستید اراده خود را به دشمن تحمیل کنید. دشمن اراده کرد تولید و اشتغال در کشور ما رونق نداشته باشد و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا نشود، اما شما در میدان تقابل و جنگ اراده‌ها، اراده خود را بر او تحمیل کردید.

رئیسی از همه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی از جمله صنایع فولاد و انرژی خواست همه تلاش خود را برای رفع مشکل بیکاری و افزایش بیش از پیش تولید در خوزستان به‌کار گیرند و یادآور شد: از همه واحدهای تولیدی و صنعتی می‌خواهم افزون بر ایجاد زمینه مشارکت و همکاری بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان، موضوع ایفای مسئولیت‌ اجتماعی را با جدیت بیش از گذشته دنبال کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829