اخبار

رئیس‌جمهوری تأکید کرد
ضرورت اقدام عملی و مؤثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی

رئیس‌جمهوری با اشاره به ضرورت اقدام عملی و مؤثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در موضوع بهینه‌سازی دانست و افزون بر مکلف کردن سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به بررسی و ارائه راهکارهای بهینه‌سازی به این شورا، بر همراهی و هماهنگی آنها با شورا تأکید کرد.

به گزارش شانا، نشست شورای‌عالی انرژی عصر پنجشنبه (۲۶ مردادماه) به ریاست سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و رئیس این شورا با موضوع بحث و بررسی درباره وضع ناترازی انرژی در بخش گاز، بنزین، گازوئیل و برق، موضوع تأمین مالی طرح‌های افزایش ظرفیت تولید حامل‌های انرژی و حکمرانی در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی برگزار شد.

در این نشست گزارشی از اقدام‌های دولت در زمینه رفع ناترازی‌ها و مشکلات محیط زیستی طرح‌های نیروگاهی ارائه شد.

رئیس‌جمهوری در این نشست در سخنانی کوتاه با تأکید بر اهمیت موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی،‌ همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را به بررسی و ارائه راهکارهای بهینه‌سازی به شورای‌عالی انرژی مکلف کرد. 

 رئیسی همچنین با اشاره به ضرورت اقدام عملی و مؤثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در موضوع بهینه‌سازی دانست و بر همراهی و هماهنگی همه دستگاه‌ها با این شورا تأکید کرد.

جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی درباره پیشنهادهای مطرح شده در زمینه رفع ناترازی حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف نیز به نشست بعدی این شورا موکول شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829