امروز:
یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

رئیس‌جمهوری:
رسانه‌ها و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه خبرنگاران در تبیین خواسته‌های مردم برای مدیران و دولتمردان، همچنین در بیان دیدگاه‌های مسئولان و دولتمردان برای مردم نقش مهمی دارند، گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

به گزارش شانا، سیدابراهیم رئیسیروز (دوشنبه، ۱۶ مردادماه) در آستانه روز خبرنگار با حضور در استودیو خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اظهار کرد: خبرنگاران در تبیین خواسته‌های مردم برای مدیران و دولتمردان و همچنین در بیان دیدگاه‌های مسئولان و دولتمردان برای مردم نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه اگر خبرنگاران نبودند، نسل امروز با رشادت‌های جبهه‌های نبرد آشنا نبود، افزود: آنچه خبر و گزارش از دفاع مقدس داریم محصول کار خبرنگاران مخلص و شجاع ما در صحنه است، وگرنه نسل امروز با رشادت‌هایی که در جبهه‌ اتفاق افتاد آشنا نبودند. اینها همه مرهون زحمت خبرنگاران است.

رئیس‌جمهوری از رسانه‌ها و خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد که باید تلاش روزانه و مخلصانه‌ای در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

رئیسی با بیان اینکه دولت در میدان عمل و اقدام است و تبیین اقدام‌های دولت به عهده همه رسانه‌هاست، تصریح کرد: دولت نقدپذیر است و نقد و نظر را برای خود مفید می‌داند، ممکن است به برخی اقدام‌های دولت انتقادهایی وارد باشد، اما این دولت، منتقدان را افراد بی‌شناسنامه و بی‌هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت‌های منتقدان گوش شنوا دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829