اخبار

برگزاری دوره های آموزشی روش های بهینه سازی انرژی در ساختمان با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

دوره های آموزشی مقدماتی روش های صرفه جویی انرژی در ساختمان با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و  سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی  به عنوان مجری از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

این دوره های آموزشی در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین وزارت نفت و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری که با هدف استفاده از ظرفیت زنان در بهینه سازی مصرف انرژی در تاریخ 15 آذر ماه سال گذشته منعقد شد برگزار می شود .

دوره های آموزشی روش های صرفه جویی انرژی با تدریس احمد فضلی، محمد معماری فر و افسانه مهری از کارشناسان اندازه گیری و صحه گذاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به صورت مجازی برای سمن ها، فعالین محیط زیست و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقمندان به موضوع انرژی در حال برگزاری است.

لازم به ذکراست دوره های پیشرفته روش های پیشرفته صرفه جویی انرژی در ساختمان  و مدیریت انرژی و معاینه فنی موتورخانه با تدریس ایمان طباطبایی و محمد میرزایی از کارشناسان بهینه سازی انرژی در بخش ساختمان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت  نیز  به زودی برگزار خواهد شد.

سمن‌های فعال در حوزه زنان، محیط زیست و دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://qurani.jdereg.ir در این دوره آموزشی ثبت‌نام و شرکت کنند.

 ثبت‌نام کنندگان قادر خواهند بود در سه بازه زمانی ساعت ۹، ۱۶ و ۲۱  در این کلاس‌ها به نشانی http://lms.jde.ir شرکت کنند.

از جمله مزیت‌های این دوره آموزشی، برخورداری از تخفیف شرکت ملی گاز برای شرکت‌کنندگانی که موفق به کاهش مصرف شوند، استفاده از ظرفیت مرکز رشد وزارت نفت برای علاقه‌مندان و ارائه مدرک معتبر آموزشی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829