اخبار

تقدیر از شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت

شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در خصوص ایفای مسئولیت اجتماعی و خلق ارزش مشترک موفق به دریافت سپاس نامه  از پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت شد.

در این همایش ضمن تقدیر از گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و اهداء سپاس­نامه، کلیپ تهیه شده توسط واحد روابط عمومی و فرهنگسازی این شرکت در خصوص مسئولیت اجتماعی و مدیریت انرژی، به نمایش در آمد.

گزارش ارایه شده در همایش به تبیین جایگاه طرح­ های ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت  و خلق ارزش مشترک  (CSV-Creating Shared Value)، پرداخته است که مورد توجه ویژه قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در قبال جامعه پیشتاز بوده و در"خلق ارزش مشترک"  که در ادبیات مسئولیت اجتماعی نسبتاً نو ظهور می ­باشد پیشگام است.

این شرکت در اوایل دهه دوم فعالیت خود، اقدام به طراحی اقداماتی نمود که به نوعی خرید صرفه جویی انرژی محسوب می­ شوند و ضمن حمایت از شکل­ گیری زمینه­ های نوین از سرمایه گذاری و کسب وکار، ارزشی مشترک بین جامعه (در سطح ملی) و سرمایه گذاران و صنعت نفت ایجاد شد که در قالب طرح های ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، تبلور یافت. این طرح­ ها ابعاد سه­ گانه مسئولیت را در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی، پوشش داده و موجب شکل­ گیری کسب و کارهای جدید و ایجاد اشتغال نیز شده است.

پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در تاریخ 24و25 دی­ماه 99، به صورت مجازی و با حضور مقام عالی وزارت نفت و مدیران ارشد صنعت نفت برگزار شد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829