اخبار

فعالیت ایران در حوزه محیط زیست و انرژی قابل قبول است

نماینده مقیم برنامه توسعه عمران سازمان ملل در ایران فعالیت‌های کشور در حوزه محیط زیست و انرژی را مناسب دانست و گفت: برنامه توسعه عمران سازمان ملل نیز از اجرای این پروژه حمایت می‌کند تا مسیر گسترش فناوری‌های این حوزه توسعه یابد.

کلودیو پروویداس، نماینده مقیم برنامه توسعه عمران سازمان ملل (UNDP) در ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای پروژه «بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان‌» گفت: اجرای این پروژه گامی تاثیرگذار برای حفاظت از محیط زیست و کاهش مصرف انرژی است. مشاهده نتایج و دستاوردهای آن در کاهش مصرف انرژی همگان را برای مشارکت در آن تشویق می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های ایران در زمینه محیط زیست و انرژی، اظهار کرد: ایران فعالیت‌های زیادی در همین حوزه‌ها انجام داده است. البته توانمندی و ظرفیت خوبی نیز در این حوزه وجود دارد که با بهره‌گیری از آنها می‌توان با سرعت بیشتری در این مسیر حرکت کرد.

پروویداس نمونه این فعالیت‌ها را اجرای پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان نام برد و یادآور شد: پروژه‌ای که راهبری آن بهبود شرایط و کیفیت زندگی مردم را شامل می‌شود و البته اشتغال‌زایی در این پروژه را نیز نباید نادیده گرفت، چرا که کمک زیادی برای افراد است.

نماینده مقیم برنامه توسعه عمران سازمان ملل در ایران خاطر نشان کرد: فرهنگسازی عمومی، ظرفیت‌سازی و آموزش‌های تخصصی در مورد این موضوع اتفاقی است که باید رخ دهد. در این صورت مشارکت در این پروژه افزایش می‌یابد و همین امر مسیر تحقق اهداف پروژه را هموار می‌کند. برنامه توسعه عمران سازمان ملل نیز از اجرای این پروژه حمایت می‌کند تا مسیر گسترش فناوری‌های این حوزه توسعه یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829