اخبار

قدردانی دفتر رئیس‌جمهوری از وزارت نفت برای تولید و توزیع سوخت باکیفیت

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی نامه‌ای از اقدام‌های وزارت نفت در زمینه تولید و توزیع بنزین و گازوئیل یورو ۴ و گسترش مراکز توزیع در سال ۹۸ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمود واعظی با ارسال نامه‌ای از اقدام‌های وزارت نفت در زمینه تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ و گسترش مراکز توزیع طی سال ۹۸ قدردانی کرد.

ظرفیت تولید بنزین یورو ۴ کشور در سال ۹۷ روزانه ۴۰ میلیون لیتر بود که این رقم از ابتدای امسال به روزانه ۷۹ میلیون لیتر رسید، همچنین در سال ۹۷ به‌طور میانگین روزانه ۳۶ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۴ در کشور تولید می‌شد که این رقم در پایان سال ۹۸ به روزانه ۵۰ میلیون لیتر و در ابتدای امسال به روزانه ۵۴ میلیون لیتر افزایش یافت.

بر پایه گزارش‌های دریافتی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به‌عنوان تولیدکننده و توزیع‌کننده بنزین، در سال ۹۷ بنزین یورو ۴ تنها در کلانشهرها توزیع می‌شد، اما هم‌اکنون در بیشتر نقاط کشور بنزین با کیفیت یورو توزیع می‌شود.

هم‌اکنون تعداد جایگاه‌های عرضه‌کننده نفت‌گاز یورو نیز از ۱۶۶ باب به ۵۰۰ باب در سطح کشور افزایش یافته است، همچنین این شرکت به‌منظور ذخیره‌سازی مناسب فرآورده و نیز توزیع مناسب آن، در چند سال اخیر نسبت به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی فرآورده از طریق احداث انبارهای جدید نفت از جمله انبار نفت ارومیه و ملایر اقدام کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829