امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت تأکید کرد:
نقش اثرگذار استاندارد ملی در توسعه اقتصادی کشورها

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت بر نقش تاثیرگذار استانداردهای ملی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها تأکید کرد و گفت: مجوز تشکیل نخستین نهاد صدور گواهینامه کیفیت محصول در صنعت نفت ایران تیرماه امسال دریافت شد.

به گزارش خبرنگار شانا، سعید محمدزاده صبح روز (دوشنبه، ۲۰ مردادماه) در آیین اعطای نخستین گواهینامه کیفیت کالا و تجهیزات صنعت نفت به نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران، از اقتصاد، استقلال و عزت ملی به عنوان مولفه‌های اصلی در توسعه ملی نام برد و عنوان کرد: نکته‌ای که در این راستا حائز اهمیت است و باید به آن توجه جدی شود این است که آیا محصول تولیدی منطبق با استانداردهای لحاظ شده، هست یا خیر؟ یا حتی ممکن است ملاک ما استانداردهای خارجی باشد که باز هم در این صورت باید تولیدات داخل براساس استانداردهای مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه استانداردها نقش مهمی در افزایش بهره‌وری کشورها ایفا کرده‌اند، افزود: هدف اصلی از ایجاد نهاد صدور گواهینامه کیفیت محصول، سنجش و ارزیابی تولیدات داخل براساس استانداردهای تدوینی است.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت تصریح کرد: امیدواریم با اعطای گواهینامه برای محصولات و تجهیزات نفتی بتوانیم محکم و استوار روی پای خود بایستیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829