امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی دریافت کرد

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری با تأکید بر اینکه منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز همواره سعی در بهینه‌سازی و کاهش مصرف انرژی دارد، گفت: خوشبختانه با استقرار واحد مدیریت انرژی، پروژه‌های مثبت و مؤثری نظیر مدیریت حامل‌های مصرف انرژی و ترویج فرهنگ‌سازی و آموزش‌های مرتبط با این موضوع در سطح منطقه انجام شده است، به‌طوری که با ارزیابی و بازرسی تأسیسات تقویت فشار گاز خیرگو و سردشت (بازه زمانی ارزیابی سال۱۳۹۸) گواهی‌نامه انطباق معیار مصرف انرژی از سوی سازمان ملی استاندارد به این منطقه اعطا شد.

وی ادامه داد: دستاورد این مهم که با تلاش تمامی کارکنان محقق شده، امتیاز مهمی برای بهره‌وری مصرف انرژی بر مبنای استاندارد ISIRI ۱۳۳۷۶ به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با اشاره به توسعه پایدار و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی تصریح کرد: خوشبختانه کارکنان این منطقه توانسته‌اند در زمینه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی با بهره‌گیری از فرصت‌ها، تعهد عملی خود در زمینه صرفه‌جویی در بخش انرژی را ایفا و خود را ملزم به رعایت استانداردهای انرژی کنند.

به گفته خدری، با توجه به افزایش چشمگیر هزینه انرژی در دنیا و همچنین محدودیت منابع فسیلی و نیز رشد بالای مصرف انرژی، امروزه مدیریت مصرف و بالابردن بهره‌وری انرژی به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829