اخبار

رئیس‌جمهوری:
جاسک به‌زودی به بندر بسیار مهم صادرات نفت تبدیل می‌شود

رئیس‌جمهوری نقش استان هرمزگان را مهم و راهبردی دانست و گفت: جاسک به‌زودی به یک بندر بسیار مهم صادراتی نفت ما تبدیل می‌شود و جایگاه این استان روزبه‌روز رفیع‌تر و مهم‌تر خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی،روز (پنجشنبه، ۲۶ تیرماه) ضمن دستور آغاز بهره‌برداری رسمی از ۱۸ پروژه ملی در حوزه آب و برق در استان هرمزگان، گفت: با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، هم‌اکنون حدود ۹۰ درصد امور طراحی و اجرای پروژه‌های مهم صنعت پیچیده برق به‌وسیله متخصصان توانمند ایرانی انجام می‌شود که باید به‌سمت خودکفایی کامل در این صنعت پیش برویم.

رئیس‌جمهوری با اشاره به نقش مهم و راهبردی استان هرمزگان در کشور و از همه مهم‌تر مردم بسیار خوب، وفادار و مرزدار این استان، افزود: جاسک به‌زودی به یک بندر بسیار مهم صادراتی نفت ما تبدیل می‌شود و جایگاه این استان روزبه‌روز رفیع‌تر و مهم‌تر خواهد شد.

وی با قدردانی از همه کسانی که در عرصه خودکفایی کشور می‌کوشند، تصریح کرد: امروز با تلاش این عزیزان در بخش‌های مختلف کشور از جمله در بخش‌های تصفیه آب و رساندن آب به روستاها، بخش فاضلاب، نیروگاه‌ها و آب شیرین‌کن‌ها، کار عظیم و بزرگی انجام گرفته است.

به گزارش شانا، رئیس‌جمهوری در چهاردهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی در حوزه‌های مختلف با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید» دستور آغاز بهره‌برداری رسمی از ۱۸ پروژه ملی در حوزه آب و برق در استان هرمزگان با سرمایه‌گذاری ۲هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۵ هزار نفر را صادر کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829