امروز:
جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

صرفه جویی ۱۰درصدی مصرف انرژی در خطوط لوله و مخابرات نفت

رئیس واحد مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از صرفه جویی ۱۰ درصدی در شدت مصرف حامل‎های انرژی در سه سال گذشته خبرداد.

به گزارش شانا، سیدعلیرضا حسینی‎نسب در نشست توجیهی استقرار سامانه مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ISO ۵۰۰۰۱ گفت: نظام‎مند کردن مصرف انرژی در همه مراکز تابعه این شرکت، اهمیت زیادی دارد که می‌توان به مواردی مانند؛ کم کردن آلاینده‎های زیست محیطی و صرفه جویی اقتصادی به عنوان نتایج آن اشاره کرد.

وی افزود: با اجرای این سامانه حجم و روش‎های متداول برای مصرف حامل‎های انرژی شامل آب، برق، گاز، بنزین، نفت‎گاز، نفت سفید و کاغذ برای رسیدن به وضع بهینه، مطلوب و استاندارد بازنگری می‌شود.

به گفته حسینی نسب، این طرح پارسال به صورت نمونه و با استفاده از مشاور در منطقه تهران اجرا و مقرر شد در دیگر مناطق یازده‎گانه شرکت با بهره‎گیری از توان همکاران مناطق، عملیاتی شود.

همچنین هدف از برگزاری این نشست‎ها زمینه سازی برای دریافت گواهینامه ISO ۵۰۰۰۱ سامانه مدیریت انرژی از سوی همه مناطق در سه ماه پایانی امسال اعلام شده است.

با اجرای ۲۰۰ برنامه طی سه سال گذشته در مناطق تابعه شرکت، ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی ایجادشده و قرار است این میزان تا سال ۹۷ به ۱۵ درصد افزایش یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829