امروز:
جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

معاون وزیر نفت تاکید کرد: توسعه پایدار صنعت پتروشیمی با همکاری‌های اجتماعی محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که این صنعت از پیشگامان اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی است، گفت: صنعت پتروشیمی به دنبال توسعه پایدار است و این موضوع در سایه همکاری با جامعه محقق می‌شود.


به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی دیروز (سه‌شنبه، هفتم شهریورماه) در آیین گشایش ۱۶ طرح زیرساختی بندر ماهشهر همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی که همزمان با هفته دولت انجام شد، گفت: امروزه براساس علم مدیریت باید میان صنعت و جامعه تعامل ایجاد شود و نمی توان در منطقه ای که صنعت مستقر است تنها درآمدزایی داشت.

وی با اشاره به این که صنعت نفت پیشگام در بحث مسئولیت اجتماعی است، افزود: ورود این صنعت به کشور همواره با توسعه جوامع و مناطق عملیاتی همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: از سال ۸۲ که منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توسعه یافته است، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان (به نرخ سال ۸۲) همسو با مسئولیت‌های اجتماعی هزینه شده است.
به گفته شاهدایی، ساخت مدرسه، مرکز درمانی، مسجد، فضای سبز، توسعه جنگل حرا. اصلاح فرآیندهای به منظور کاهش آلودگی زیست محیطی و ... از جمله اقدام‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مناطق عملیاتی است.
وی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را متولی توسعه این صنعت با محوریت بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: این شرکت به دنبال پایدار بودن صنعت است که این امر با تعامل با اطراف محقق می شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تشکیل شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی به منظور انجام برنامه های مسئولیت اجتماعی در منطقه عسلویه و ماهشهر تصریح کرد: با تخصیص بودجه از سوی پتروشیمی‎ها، طرح‎های اولویت‌دار اجرا می‎شوند.
 
شاهدایی با اشاره به افتتاح ۱۶ پروژه در ماهشهر گفت: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

وی به اختصاص سه درصد سرمایه پروژه‌ها به منظور اجرای مسئولیت اجتماعی اشاره و تصریح کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به نقش حاکمیتی خود، پیگیری انجام این تعهدها را برعهده دارد.

معاون وزیر نفت با بیان این که اشتغالزایی با ایجاد طرح‌های جدید انجام می شود، گفت: پروژه های کوچک و صنایع تکمیلی بیشترین اشتغالزایی را دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829