اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

باسمه تعالی

در تقویم ملی ما نخستین هفته‌ی شهریورماه به‌عنوان «هفته‌ی دولت» و روز چهارم شهریورماه، با عنوان «روز کارمند» نامگذاری شده است. این تاریخ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است و چه نیکوست که نام و خاطره‌ی این شهیدان خدمتگزار، به نام هفته‌ی دولت پیوند خورده تا به‌عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار در عرصه‌ی مدیریت نظام جمهوری اسلامی پیش روی خادمین ملت‌ باشد.

هفته‌ی دولت که نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی؛ فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ی کارکنان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان بزرگ رجایی و باهنر، هفته‌ی دولت و روز کارمند را به همه‌ی خدمتگزاران صدیق کشور، به‌ویژه همکاران خدوم، متعهد و کاردان خود در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ، تبریک و تهنیت عرض نموده و متواضعانه از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه‌ی همه‌ی این عزیزان قدردانی می نمایم و توفیق روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات حضرت‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.

حسین آب نیکی

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829