اخبار

مدیریت دانش در دستور کار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت قرار گرفت

 
طرح جامع مدیریت  دانش با اهتمام علی مبینی دهکردی مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با هدف  پیشبرد اهداف، فعالیت ها و ماموریت های  این شرکت اجرا خواهد شد.
 
 
طرح جامع مدیریت دانش در ۷ فاز اجرایی و طی پروژه‌ای ۸ماهه شامل شناسایی حوزه‌های کلیدی، ارزیابی بلوغ، طراحی ساختار، فرهنگ‌سازی، مدیریت دانش پروژه، مستندسازی تجارب و راه‌اندازی سامانه مدیریت دانش اجرا می شود.
 
شركت بهينه‌سازی مصرف سوخت در سال ۱۳۷۹ و بنا بر دستور وزارت نفت جمهوری اسلامی ايران در راستای اجرای سياست‌های استراتژيک كشور در بخش انرژی و بر اساس ماده ۱۲۱ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ايران و به منظور اعمال صرفه‌جويی و منطقی كردن مصرف انرژی، حفاظت از محيط زيست، همچنين اجرای اقدامات مرتبط با بهره‌برداری كارآمد و بهينه از انواع حامل‌های انرژی، تاسيس شد.
ماموریت این شرکت مديريت تقاضا و اجرای سياست‌های مرتبط با بهينه‌سازی مصرف سوخت در بخش‌های مختلف مصرف، كمک به توسعه كاربرد انواع فناوری‌های نوين تبديل انرژی در بخش‌های مختلف مصرف، كاهش هزينه‌های درازمدت ناشی از تقاضای انرژی، تدوين معيارها، ضوابط و دستورالعمل‌های مرتبط با بهينه‌سازی مصرف انرژی، جايگزينی اقتصادی حامل‌های انرژی همراه با توسعه بكارگيری ظرفيت‌های محلی انرژی و انرژی‌های تجديدپذير  است.
در راستای تحقق  اهداف و ماموریت ها و سیاست‌های کلی نظام در بخش مدیریت نظام اداری و تاکید برنامه جامع اصلاح نظام اداری بر بهبود در نظام‌ها و فناوری‌های مدیریتی، ضرورت به‌کارگیری مدیریت دانش در شركت بهينه‌سازی مصرف سوخت شدت گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829