اخبار

پیام علی مبینی دهکردی به مناسبت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.

 ( مقام معظم رهبری ۱۳۹۸/۱۰/۱۳)

در 20 اسفند سال ۱۳۳۵ در روستای کوهستانی و دورافتاده  "قنات ملک رابر" در  استان کرمان  درخانواده ای متدین و بر آمده از رنج و کار فرزندی به دنیا آمد ، فرزندی که در فقر بالید و در ایمان برومند شد ،در  فراز و فرود روزگار ،مردانه ایستاد و آن سان ایستادگی کرد تا بتواند بر بالاترین پلکان عرفان و توحید  ، زیباترین منظومه شهادت را جانانه  بسراید.

 او حاج قاسم سلیمانی بود ..مرد میدان های "والفجر 8" ، "کربلای 4" ،" کربلای 5 " و تک "شلمچه" ...سوریه ، لبنان ،عراق ، یمن و هر جا که فریاد مظلومی بلند بود ، رو در روی جلادان خون آشام صهیونیزم و امریکای مستکبر ستمکار ابراهیم وار  خروشید و فریاد هل من ناصر ینصرنی امام و مولایش حسین بن علی (ع) را  در شب روزگار پاسخ گفت . 

شهید سلیمانی  عرصه را چنان بر قوم ظالمین تنگ کرد  که به عنوان هدفی برای ترور در کنگره امریکا مطرح شد. پس از مطرح شدن طرح صهیونیستی کنگره امریکا مبنی بر لزوم ترور "قاسم سلیمانی”، با شکوه و عظمت بیشتری در سخنرانی خود در اجتماع ۵۰ هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم "شهادت” در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های "اسلام” که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.

شهید آسمانی سر لشکر حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها و اسوه حسنه برای آزادگان ،مومنان و مسلمانان ستم ستیز در سراسر جهان بود .

و این گونه بود که در 13 دی ماه 1398 آرزوی دیرینه اش محقق شد ،به جایگاه بلند مرتبت بندگی نایل آمد، کامش به شهد شهادت شیرین گشت ، نامش در ردیف شهدا وصالحین قرار گرفت و یادش در همیشه زمان ماندگار و جاودانه شد. 

عاش سعیدا و مات شهیدا 

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سرشار از حماسه ،ایثار و استقامت سردارسرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی از خداوند متعال برای سردار سربلندمان  علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع مسالت دارم.

 

علی مبینی دهکردی

 مدیر عامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

 13 دی ماه 1399

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829