امروز:
یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

.
کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری انرژی ایران

در سالیان متمادی گذشته عدم توجه به بهینه­ سازی مصرف و بهره‌وری انرژی در بخش‌های مختلف برق، گاز و فرآورده ­های نفتی در مصارف صنعتی، کشاورزی، خانگی و حمل و نقل و ناترازی روبه­ تزاید تولید و مصرف انرژی به چالش بزرگ کشور تبدیل شده است و این روند ضمن هدررفت سرمایه‌ها و منابع کلان موجب وارد آمدن صدمات اقتصادی فراوانی به کشور شده و به یکی از علل اساسی عدم پیشرفت سریع کشور تبدیل شده است.


در همین راستا، با توجه به لزوم ایجاد اجماع میان آحاد جامعه و نهادهای مختلف ذی‌نفع و تصمیم‌گیر، با هدف بررسی ابعاد مختلف بهره‌وری انرژی (برق، گاز و فرآورده­های نفتی) در کشور، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با همکاری و مشارکت انجمن­ ها و تشکل­ های مرتبط صنفی و علمی در راستای رسالت خود اقدام به برگزاری کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری انرژی ایران در تاریخ 23 و 24 مردادماه سال جاری نموده‌ است. این کنفرانس با مشارکت حداکثری سیاست‌گذاران، فعالان اجرایی و صنعتی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاهیان و پژوهشگران علمی، می‌تواند به عنوان بزرگترین گردهمایی فعالان این حوزه و محملی برای هم‌اندیشی و ارائه راهکار توسعه بهره‌وری انرژی در کشور می­ باشد.

این رویداد بین‌المللی با رویکرد بررسی فرصت­ های اقتصادی و سرمایه­ گذاری بهینه­ سازی مصرف انرژی و با حمایت اکثر سازمان های متولی این حوزه از قبیل وزارت نفت ، وزارت نیرو، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی (ساتبا)، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان حفاظت محیط زیست، شهرداری تهران، سازمان ملی بهره وری، وزارت راه و شهروسازی، شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده­ های نفتی، شرکت ملی پتروشیمی و انجمن های فعال در این حوزه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد می شود.

از کلیه فعالان حوزه انرژی دعوت می­ شود در این رویداد بین­ المللی حضور بهم رسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی کنفرانس به آدرس www.eeciran.ir  مراجعه فرمایید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829