امروز:
شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

با هدف بهینه سازی مصرف انرژی انجام شد اجرای ٥٨ طرح پژوهشی در شرکت گاز خراسان رضوی

 شرکت گاز استان خراسان رضوی در سال های گذشته بیش از ٥٨ طرح پژوهشی در حوزه فنی، مهندسی و منابع انسانی با هدف بهینه سازی مصرف انرژی اجرا کرده است.


سید ایمان پیش بین، رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: هم اکنون برنامه های پژوهشی با هدف ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی به طور ویژه در دستور کار این واحد قرار دارد.
 
رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی افزود: امسال، به طور ویژه موضوع صرفه جویی مصرف حامل های انرژی بویژه حوزه گاز طبیعی در دستور کار شرکت گاز استان خراسان رضوی قرار دارد.
 
وی از همکاری امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان با سازمان های مرتبط و دانشگاه های کشور، پیرامون انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک خبرداد و تاکید کرد: همسو با این فعالیت ها، تفاهم‌نامه‌هایی نیز با دانشگاه های اصلی خراسان رضوی، پارک علم و فناوری استان و دیگر مراکز علمی امضا شده است.
 
به گفته پیش بین، افزایش سطح مطالعات و تحقیقات در حوزه بهینه سازی مصرف سوخت سبب ارائه راهکارهای اصولی در زمینه حفظ و نگهداری سرمایه های ملی و بهره مندی آیندگان از این سوخت پاک خواهد شد.
 
وی یادآور شد: امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی، پیش از این موفق به دریافت عنوان های متعددی از جمله کسب ١٥ عنوان برتر کشوری در جشنواره‌ها و گردهمایی‌های داخلی و خارجی و کسب سه عنوان متوالی «رئیس پژوهشی برتر» در سطح وزارت نفت شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829