امروز:
جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

پروژه ممیزی جامع انرژی در نفت و گاز مسجدسلیمان کلید خورد

پروژه ممیزی جامع انرژی در ساختمانهای اداری، رفاهی و مسکونی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان آغاز شد.

به گزارش شانا، حسین رجبعلی پور، معاون مدیر تولید (بهینه سازی مصرف انرژی) با بیان این مطلب گفت: این پروژه فاز چهارم پروژه مطالعات و اجرای ممیزی جامع انرژی در همه ساختمانهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که در مسجد سلیمان اجرا می شود.

وی، افزود: در این فاز، ممیزی جامع انرژی در ساختمانهای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان به وسعت بیش از ٨٠ هزار متر مربع در مدت ١٢ ماه از سوی مشاور بخش خصوصی انجام خواهد شد.

رجبعلی پور گفت: این پروژه در راستای اجرای سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف (ابلاغی مقام معظم رهبری) و همچنین بندهای مربوط به کاهش شدت انرژی در سیاستهای اقتصاد مقاومتی و اجرای دستورعمل وزیر نفت مبنی بر استقرار واحد های مدیریت و ممیزی انرژی است.

وی، هدف از اجرای ممیزی جامع انرژی را شناسایی ظرفیتهای صرفه جویی و ارائه راهکارهایی به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش شدت انرژی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، رجبعلی پور، یادآور شد: فازهای نخست تا سوم این پروژه در ساختمانهای ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکتهای بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و گچساران به وسعت ٣٠٠ هزار متر مربع انجام می شود.

 
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829