یک نسیم دریا برای تازه کردن هوای خانه تان


همه ما آن حس تازگی  همراه با استخر یا دریا   را دوست داریم. تصور کنید که  چگونه مي توان بدون  ترك خانه ، همان حس را تجربه  كرد؟

آیا می توانید لذت بردن از حس تازگی دریا را در خانه تان تصور نمائید؟

این کار چگونه امکانپذیر است؟

همه این کارها به لطف سیستمهای تهویه هوا زيستي انجام می گیرد. این فرآیند، برمبنای تبخیر آب می باشد که با تهویه فیلتردار ادغام شده است،  به اين ترتيب که هوای  گرم عبوري باعث ايجاد رطوبت شده و این جریان رطوبت به خانه، دمای آن را تا حدود 11 درجه سلسيوس کاهش می دهد!  ضمن آنكه، هوای موجود در داخل، خارج شده و  هواي تازه جايگزين می شود.

سیستمهای تهویه هوا درمقابل سیستمهای تهویه هوای زیستی

یکی از مزایای اصلی تهویه هوای زیستی، صرفه جوئیهای مالی می باشد؛ تنها با کمک یک  دستگاه، که نصب و راه اندازی آن کاملا مقرون به صرفه است، ما می توانیم فضائی به اندازه 180 متر مربع را  تهويه نمائیم.

هرچقدر داغ تر می شود، خنک تر می باشد.

عملکرد این دستگاهها زمانی افزایش می یابد که محیط بیرون  گرمتر می شود، زیرا آنها می توانند میزان آب بیشتری را تبخیر نمایند. بنابراین، هرچقدر دمای خارج بالاتر باشد، میزان مصرف انرژی کمتر خواهد بود.

با کمک تهویه هوای زیستی، ما می توانیم پنجره ها و دربها را باز بگذاریم تا بدون اینکه نیاز به کنترل ترموستات وجود داشته باشد، همه اتاقها بطور مساوی خنک شوند. که این یکی دیگر از مزایای بزرگ این سیستم می باشد!  

هوای تازه و سالم

یکی از مرسوم ترین مشکلات، دستیابی به هوای تازه، مرطوب و سالم می باشد. سیستم تهویه هوای زیستی بدین معناست که هوا طبیعی بوده، فاقد گرد و غبار، بو و دود است و الکتریسیته ساکن را از بین می برد.

آیا می دانستید...؟ در طبیعت، هوای جو زمين ازطریق تماس با زمین یا آب خنک شده یا گرم می شود. كولرهاي آبي كه از قديم در ايران مورد استفاده قرار مي گرفته اند همان سيستم هاي تهويه هواي زيستي هستند كه در آمريكا و اروپا مورد توجه قرار گرفته اند.

 

برچسب­ها:

تهویه هواسلامتپروژه ها و روندهاکیفیت هوا

منبع : www.Repsol.com

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829