امروز:
شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران: ایران امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاران حوزه نفت و گاز است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به ظرفیت بالای صنایع نفت و گاز در کشور، گفت: ایران امن‌ترین کشور منطقه خلیج فارس برای سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت نفت و گاز است.


به گزارش شانا، سید پیروز موسوی اظهار کرد: ایران ظرفیت‌های مطلوبی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارد که فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: از این پس همه ظرفیت‌های موجود در شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه رشد، رونق و شکوفایی اقتصادی کشور برای افزایش سرمایه‌گذاری ازسوی بخش خصوصی و جذب حداکثری سرمایه‌های خارجی استفاده می شود.

موسوی با اشاره به این که اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد انگیزه در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه به‌صورت شفاف در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار داده خواهد شد گفت: آب‌راهه خلیج‌فارس امن‌ترین کریدور حمل و نقل دریایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، وی با قدردانی از مرزبانان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت در دریاها و مرزهای آبی کشور افزود: ظرفیت‌های موجود در تاسیسات نفتی، پایانه‌ و مخازن نفتی تحت مدیریت این شرکت افزایش یافته و بهسازی شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829