امروز:
یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی در منطقه پارس عملیاتی می‌شود

نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست، با حمایت ستاد توسعه بهینه‌ سازی انرژی و محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عملیاتی می‌شود.


به گزارش ایرنا از وزارت نفت، مسوول کارگروه طرح پژوهشی نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارس با بیان این مطلب، اهداف و رسالت های سازمان منطقه ویژه پارس را در حوزه بهینه‌ سازی انرژی و زیست محیطی تبیین کرد.
«معصومه برارزاده» گفت: بررسی وضع زیست‌ محیطی منطقه ویژه انرژی پارس به لحاظ کنترل آلاینده‌ های هوا، آب و پساب از جمله اهداف نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست در منطقه پارس است.
وی با اشاره به خلاهای دانشی موجود در بخش مدیریت انرژی و مدیریت زیست محیطی در منطقه پارس افزود: با در نظر گرفتن شرایط زیست‌ محیطی و هدررفت های انرژی در منطقه پارس، اجرای طرح های بهینه سازی جریان انرژی و مدیریت انتشار آلاینده ها در منطقه، در دستور کار مطالعات ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست قرار گرفت.
برارزاده با اشاره به اینکه توسعه نقشه راه، از خروجی این طرح پژوهشی است، افزود: با عملیاتی کردن این نقشه راه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به دنبال بررسی بازار کسب و کار انرژی در این منطقه اقتصادی هستیم.
مسوول کارگروه طرح پژوهشی نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارس بیان کرد: ارزیابی و بررسی فعالیت های شرکت های خدمات انرژی و نحوه جذب سرمایه و فناوری هایی که مورد نیاز منطقه ویژه پارس است، باید توسعه یابند.

 

 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829