امروز:
جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

وزیر نفت در دیدار با وزیر صنایع الجزایر: فضا برای گسترش همکاریهای تهران و الجزیره مهیاست

وزیر نفت با بیان این که ایران و الجزایر در سالهای اخیر به دلیل کاهش قیمت نفت شرایط سختی را گذرانده اند، گفت: آنگونه که پیداست در حال سپری کردن این شرایط سخت هستیم.


به گزارش خبرنگارشانا، بیژن زنگنه (دوشنبه، ٢٧ اردیبهشت ماه) در دیدار با عبدالسلام بوشوارب، وزیر صنعت به روابط خوب و دوستانه با یوسف یوسفی، وزیر انرژی و معادن الجزایر اشاره کرد و با بیان این که تهران و الجزیره در همه بحرانها و شرایط سخت مواضع مشابه ای داشته اند و همدیگر را پشتیبانی کردند، افزود: سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری به الجزایر و حضور نخست وزیر این کشور در نشست مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) در تهران سبب تحکیم روابط دو کشور شد.

وی با بیان این که از نظر ارداه سیاسی فضا برای گسترش همکاری میان دو کشور آماده است، تصریح کرد: امیدواریم همکاری اقتصادی دو کشور گسترش یابد.

زنگنه با بیان این که اقتصاد ایران و الجزایر می تواند مکمل یکدیگر باشد، یادآور شد: ایران و الجزایر در سالهای اخیر به دلیل کاهش قیمت نفت شرایط سختی را گذرانده اند اما آنگونه که پیداست در حال سپری کردن این شرایط سخت هستیم که این موضوع می تواند روابط اقتصادی ٢ کشور را تسریع کند.

 
 
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829