اخبار

گزارش اولیه پروژه خط لوله صادرات گاز ایران به عمان تهیه شد

شرکت مهندسی و تاسیسات دریایی ایران با تهیه گزارش اولیه Desk Study پروژه خط لوله ایران_ عمان، تولید مدارک مهندسی پایه بخش خط لوله خشکی را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، به دنبال توافق ایران و عمان برای صادرات سالانه ١٠ میلیارد مترمکعب گاز از ایران به این کشور، پروژه مطالعات مهندسی خط لوله صادرات گاز ایران به عمان به شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران سپرده شد.

براین اساس از ابتدای اجرای کار تاکنون، جلسات KOM با کارفرمایان برگزار شده و پیشنهادهای فنی پیمانکاران عملیات مساحی برای نهایی کردن خط لوله بررسی شده است.

به این ترتیب تاکنون گزارش اولیه Desk Study پروژه خط لوله ایران_ عمان تهیه شده و تولید مدارک مهندسی پایه بخش خط لوله خشکی نیز از سوی شرکت تاسیسات دریایی آغاز شده است.

مطالعه مهندسی خط لوله صادرات گاز ایران به عمان، نخستین پروژه برون مرزی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران است که انتظار می رود چشم انداز روشنی را برای این شرکت با هدف ورود به عرصه بازارهای جدید بین المللی و مشارکت با شرکتهای معتبر خارجی در اجرای مگاپروژه‌های فراساحلی نفت و گاز در ایران و خارج از مرزهای کشور به همراه آورد.

ایران و عمان توافق کرده‌اند سالانه ١٠ میلیارد مترمکعب گاز از ایران به عمان صادر شود و در سال ٢٠١٤ نیز یک تفاهمنامه برای فروش گاز ایران به مدت ٢٥ سال به ارزش ٦٠ میلیارد دلار میان این دو کشور امضا شد.


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829