امروز:
جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهینه ساز ی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل

حسین آب نیکی مدیرعامل و مدیر بحران شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به مناسبت هشتم آبان ماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل به ثبت رسیده است، با ارسال پیامی هفته پدافند غیر عامل را تبریک گفت.

"دفاع جزیی از هویت یک ملت زنده است و هر ملتی که اهمیت پدافند را درک نکند به یک معنا زنده نیست" (مقام معظم رهبری)

پدافند غیرعامل یک نگاه جدید و یکی از ساده‌ترین، کم هزینه‌ترین و صلح‌آمیزترین اقداماتی است که یک دولت و ملت به‌منظور افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری خود در در برابر انواع تهدیدات در بخش‌های مختلف عمومی و صنعتی به کار می‌گیرد.

 به کارگیری پدافند غیرعامل وظیفه ذاتی همه دستگاه‌ها علی الخصوص صنعت نفت به عنوان یکی از مهمترین صنایع کشور می باشد. بیش از ۹۵ درصد انرژی کشور در صنعت نفت نهفته شده و تامین امنیت انرژی کشور را برعهده دارد. ناترازی در حوزه گاز و فرآورده‌های نفتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های این صنعت است که راه حل آن در بهینه‌سازی مصرف انرژی نهفته است.

بنابراین از دیدگاه پدافندغیرعامل در راستای مصون سازی و پایداری، کاهش آسیب پذیری‌های دائمی، تاب‌آوری و تداوم کارکرد این صنعت باید اهتمام لازم در اجرای راهکارهای مقابله با ناترازی انرژی یعنی سرمایه‎‌گذاری در اجرای راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور به کار گرفته شود تا دغدغه ناترازی حوزه انرژی رفع شود.

شعار امسال پدافند غیرعامل، «ایران پايدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید» بوده و اینجانب هفته نکوداشت پدافند غیرعامل را به تمامی کارکنان محترم و نیز فعالان این حوزه تبریک عرض نموده و امیدوارم با انجام تمهیدات لازم در راستای الزامات، ملاحظات و رویکردهای پدافند غیرعامل در کلیه‌ی طرح ها و پروژه‌ها فرصت مغتنمی در جهت امنیت پایدار که از اهداف مهم پدافندغیرعامل است از طریق سرمایه‌گذاری در اجرای راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی و نیل به کاهش ناترازی انرژی فراهم آید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829