اخبار

گام جدی نفت برای بهینه‌سازی مصرف سوخت در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: انتظار می‌رود با تفاهم‌نامه امضا شده با منطقه ویژه اقتصادی پیام، مصرف سوخت در این منطقه بهینه شود و شرکت‌های مستقر شده در آنجا هم برای بهینه‌سازی صنعت، ساختمان و حمل‌ونقل به ما کمک کنند.

حسین آب‌نیکی در حاشیه نخستین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام به خبرنگار شانا گفت: قرار است منطقه ویژه اقتصادی پیام تبدیل به قطب اقتصاد دیجیتال کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان شود که فعالیت‌های جدی هم در این حوزه داشته و شرکت‌های قابل توجهی نیز مستقر هستند.

وی با بیان اینکه «هوشمندسازی یکی از ابزارهای جدی بهینه‌سازی در حوزه ساختمان، صنعت و حمل‌ونقل است»، توضیح داد: در حوزه ساختمان، کنترل‌های هوشمند و در حوزه حمل‌ونقل، هوشمندسازی حمل‌ونقل از ابزارهای مهم و موثر در حوزه بهینه سازی به شمار می‌آید و این موضوع شامل بخش صنعت نیز می‌شود بنابراین مباحث فناوری اطلاعات و هوشمندسازی می‌تواند به بهینه‌سازی کمک کند؛ بخشی از این تفاهم‌نامه نیز در همین حوزه است.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، با اشاره به ویژگی‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام دارای ظرفیتی است که با استفاده از آن می‌توانیم بسیاری از پروژه‌ها را در حوزه حمل‌ونقل الکترونیکی و پاک به‌صورت پایلوت مستقر و اجرا کنیم. 

آب‌نیکی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در این دو حوزه، همکاری بین شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با منطقه ویژه اقتصادی پیام را برنامه ریزی کرده و دنبال می‌کند.

وی در پایان و در جمع‌بندی گفت: انتظار می‌رود با این تفاهم نامه بتوان سوخت را در منطقه ویژه اقتصادی پیام بهینه و سیستم‌های بهینه حمل‌ونقل را مستقر کرد، همچنین شرکت‌های مستقر شده در آنجا بتوانند به ما در حوزه بهینه‌سازی صنعت، ساختمان و حمل‌ونقل در کل کشور کمک کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829