امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد
کارنامه موفق وزارت نفت دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی، مسئولیت اجتماعی و تأمین پایدار گاز

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در زمینه مسئولیت‌های خود در دولت سیزدهم کارنامه موفقی به‌ویژه در تأمین نیاز داخلی و دیپلماسی انرژی داشته است.

به گزارش شانا، محمدمهدی مفتح با بیان اینکه در دولت سیزدهم وزارت نفت با داشتن وزیری مسلط به حوزه نفت و گاز و با روحیه انقلابی در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده است، اظهار کرد: وزارت نفت در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی خود در دولت سیزدهم کارنامه موفقی داشته است.

وی افزود: این وزارتخانه با توجه به محدودیت‌های موجود دستاوردهای بزرگی داشته است. چنانکه با وجود مشکلاتی که در زمستان ۱۴۰۱ پیش‌بینی می‌شد در حوزه تأمین نیاز داخلی به خوبی عمل کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: با وجود سرمای زمستان پارسال، مشکل عمده‌ای در حوزه تأمین انرژی ایجاد نشد، هرچند که گاز در انتهای برخی خطوط گازرسانی افت فشار داشت، اما به‌سرعت این مشکلات برطرف‌ شد.

مفتح با تأکید بر اینکه وزارت نفت در حوزه تأمین گرمایش مردم در زمستان پارسال نمره خوبی گرفته است، اظهار کرد: با وجود تحریم‌های موجود که از سوی آمریکا علیه کشور اعمال شده است، حرکت‌های مناسبی را در حوزه دیپلماسی گازی شاهد هستیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829