امروز:
سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

بررسی طرح افزایش کارایی موتورخانه ها در همایش مدیریت انرژی توسط شرکت بهینه سازی

پنل تخصصی نقش فناوری های بهینه سازی انرژی در ساختمان در زمینه اجرای طرح افزایش کارایی موتورخانه ها توسط کارشناس شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در همايش بين المللي مديريت انرژي در ساختمان و فناوري هاي مرتبط برگزارشد.

در این پنل تخصصی دکتر احمد فضلی کارشناس شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نقش فناوری های بهینه سازی انرژی در ساختمان پرداخت و رویکرد شرکت بهینه سازی را در قالب طرح افزایش کارایی موتورخانه ها تشریح کرد.

در این پنل پیشنهاداتی از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به منظور توسعه مدیریت انرژی در ساختمان ها ارایه شد و بحث ممیزی انرژی و برچسب انرژی در ساختمان به عنوان یکی از موضوعات کلیدی در مباحث مقررات ملی ساختمان به صورت مستقل برای مهندسین مکانیک و تاسیسات و انرژی پیشنهاد شد. همچنین موضوع روش های انداره گیری و پایش و صحه گذاری در طرح های صرفه جویی انرزی در ساختمان در قالب مقررات ملی ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان کارشناس شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به نقش تجاری سازی فناوری های مرتبط با بهینه سازی انرژی در قالب تولید مخصولات کار آمد تاکید کرد.

براساس این گزارش
محورهای این همایش شامل جایگاه انرژی در گسترش بناهای پایدار،
بررسی جایگاه ساختمانهای بهینه انرژی و ارایه نمونه های اجرا شده،
مدیریت و ممیزی انرژی در ساختمان ، مصالح و فناوری‌های نوین و نقش آن در ارتقاء بهره‌وری انرژی و پایداری بود.
همچنین فناوری‌های نوین و نقش آن در بهینه سازی مصرف انرژی در تأسیسات، سامانه های سرمایشی، گرمایشی و نور از دیگر محورهای همایش بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همايش بين المللي مديريت انرژي در ساختمان و فناوري هاي مرتبط، پنج شنبه ۳۱ خرداد توسط سازمان نظام مهندسی در پژوهشگاه وزارت نيرو برگزار شد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829