امروز:
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

پيام تبريك دکتر وکیلی،مدیرعامل شرکت بهینه ساز ی به مناسبت روز بهره وری و بهینه سازی مصرف

 

به نام خداوند بخشنده مهربان


همكاران گرامي
امروزه در كليه ي كشور ها، بهره‌ وري به اولويتي ملي تبديل شده است. ارتقاي بهره وري جزء جدا نشدني مديريتي در كشور است و همه طراحان، توليد كنندگان و مديران كشور به نحوي با آن سروكار خواهند داشت.
 بهره وري مي تواند بيشترين استفاده از كمترين امكانات و منابع در راه رسيدن به رشد و شكوفايي همه جانبه زندگي انسان باشد. اگر مي خواهيم در دنياي پر رقابت امروزي، رونق اقتصادي، اجتماعي و زندگي بهتري داشته باشيم، لازم است به بهره وري بالايي برسيم؛ زيرا ايستادگي و تداوم حيات در صحنه جهاني، سرعت و دقت افزون تري مي طلبد.
يكم خرداد هر سال كه در ايران به عنوان، روز ملي بهره وري و بهينه سازي مصرف نام گذاري شده بهانه اي براي تكرار اهميت استفاده مؤثر و مطلوب از زمان، امكانات، سرمايه، فرصت ها و نيروي انساني در جهت توليد، بهينه سازي مصرف و در نتيجه ، رسيدن به رشد و شكوفايي همه جانبه اقتصادي و اجتماعي در جامعه است.
اينجانب ضمن گراميداشت روز ملي بهره وري و بهينه سازي مصرف اين مناسبت را به يكايك همكاران ارجمند و سخت كوش خود در شركت بهينه سازي مصرف سوخت تبريك و تهنيت عرض نموده از خداوند منان توفيق روز افزون براي همه خدمتگزاران ايران اسلامي در راستاي نيل به آباداني و توسعه كشور مسئلت مي نمايم . موفق و سر بلندباشيد.

علي وكيلي

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829