امروز:
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ونمایشگاه انرژی های نو، تجدید پذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی

  نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات، نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری فیمابین دست اندرکاران حوزه محیط زیست است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

این نمایشگاه با شعار «اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی» با حضور 300 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ و اتریش به مدت 4 روز از تاریخ 6 لغایت 9 اسفند برپا شد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در عرصه حفاظت محیط زیست، تامین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی‌‌ های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه ‌سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه های معتمد داخلی ‌و خارجی ‍‌ارائه ‌گرديد.

شرکت ملی نفت  آخرین دستاوردها ، پروژها ، تحقیقات ، فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در راستای حفاظت محیط زیست را در فضایی به متراژ 178 متر( واقع در طبقه فوقانی سالن 44 B خلیج فارس ) را به نمایش گذاشت. مدیریت HSE شرکت ملی نفت و سایر شرکتهای فرعی شرکت ملی نفت گرداگرد این غرفه قرارگرفتند.

HSE شركت بهينه سازي مصرف سوخت بهمراه سایر شرکتهای فرعی اقدامات ، پروژه ها و فعاليتهاي انجام شده در زمینه حفظ محیط زیست را  در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد.

 علاوه بر این در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مسابقاتي متشکل از سوالات زیست محیطی و نیز بولتن های آموزشی ترتیب و ارائه شد.

سه دوره آموزشی دیگر تحت عناوین زیر جهت برگزاری در حاشیه این نمایشگاه انجام  شد كه عبارتند از: 

1- دوره آموزشی مدیریت آلاینده های هوا 
2- دوره آموزشی مدیریت پسماندهای حفاری 
3- دوره آموزشی آشنایی با استاندارد ایزو 14001 
4- دوره آموزشی کاربرد GIS, RS  در مدیریت محیط زیست 

در جریان این نمایشگاه دکتر ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ایران ، کاظمی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ، خادمی نماینده ایذه و عضو کمیسیون انرژی ،متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، رجبی رئیس مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان ،جلالوندی مدیر کل دفتر ارزیابی سازمان محیط زیست ، مولایی مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت از غرفه شرکت ملی نفت و شركتهاي تابعه بازدید نمودند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829