در آستان سبز بهار سایت ایفکو نو نوار شد

چاپ

در آستانه سبز بهار و با همت همه همکاران در بخش های مختلف شرکت سایت جدید ایفکو نو نوار شد و با طرحی نو و قالبی جدید در دسترس قرار گرفت .نو نوار شد تا بیش از پیش نوید بخش ایرانی آباد باشد . مصرف بهینه را در حوزه انرژی ارتقاء بخشد . محملی باشد برای ارائه دیدگاه اندیشمندان و همه کسانی که دغدغه آبادانی ایران را دارند . حافظ گل و گیاه وطبیعت باشد . محیط زیست را پاس بدارد ، از اقتصاد ملی با پیشگیری از اتلاف انرژی محافظت کند .ساختار مصرف در بخش های مختلف صنعت ، حمل و نقل و ساختمان را اصلاح و نوسازی نماید و با این شعار که شرکت در بهینه سازی مصرف سوخت یک وظیفه ملی است در ارتباطی دو سویه با مخاطب و در راستای رسیدن به ایرانی آبادتر گام های اساسی بردارد .وب سایت ایفکو را زیر سایت هایی که هر یک طرح های مصوب ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور را پوشش خبری ، تخصصی می دهند حمایت خواهند کرد .

*****

اولین و شاید مهم ترین ، گام برای داشتن یک وب سایت ، درک اهمیت و ضرورتِ داشتن یک وب سایت برای موفقیت در رسیدن به هدف است.توجه به این نکته بسیار مهم است که وب سایت ابزاری کاربردیست نه تجملی و هدف از آن کمک به رشد و توسعه اهداف است .اگر هدف از داشتن یک وب سایت فقط داشتن یک وب سایت باشد قطعا از بخش عظیمی از منافعی که وجود یک وبسایت می تواند داشته باشد صرف نظر شده است .به عنوان مثال یک وبسایت می تواند نقش بسیار مهمی را در حفظ و برقراری ارتباط با مشتریان فعلی ، جذب مشتریان جدید ، ارائه اطلاعات و معرفی خدمات به بازدیدکنندگان داشته باشد و از فشار کاری نیروی انسانی کم کند. 

تکرار هر روزه مطالب یکسان پشت تلفن و یا هزینه کردن برای ارسال کاتالوگ به مشتریان خسته کننده است داشتن یک وب سایت در حل این مشکلات کمک بزرگی خواهد بود.توجه داشته باشیم که نوع دیدگاه و نحوه نگرش ما به وب سایت بیشتر از مسائل فنی و نوع طراحی وب سایت در تعیین کاربردی یا تجملی بودن آن نقش دارد. وب سایتی که به روز رسانی نشده و یا هر از گاهی مطلب جدیدی به آن افزوده شود کمک زیادی به ما نخواهد کرد. پس به روز بودن لازمه ذات پایگاه اطلاع رسانی در شبکه مجازی است . 

امروز اطلاع رسانی رایانه ای فرصت های بسیار مناسبی را در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی برای نشر پیام ارتباطی فراهم آورده است .به عنوان مثال در دنیای دیجیتال کاتلوگ های الکترونیک دیگر ،تنها نسخه الکترونیک کاتالوگ های چاپی نیستند بلکه این ها نسخه های دیجیتالی با قابلیت برقراری ارتباط دوسویه با مخاطب هستند.
با ورود به عرصه رایانه و طراحی وب سایت ها می توان در هر لحظه به تبادل نظر با مخاطب پرداخت . از ارتباطات‌ دو طرفه که نقش‌ بسیار مهمی‌ در پیشبرد اهداف‌ یک‌ سازمان‌ ایفاء می‌ کند بهره گرفت . به فعالیتهای‌ سازمان‌ بهبودکیفی‌ و کمی بخشید ،بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ را در سایه ‌انعکاس‌ هر چه‌ بهتر فعالیتها افزایش داد و از امکانات‌ وقابلیتهای‌ اجتماع‌ ضمن مشارکت‌ عمومی‌ افراد استفاده کرد .که در این میان روابط عمومی به عنوان یک سازمان منسجم و هدف مند؛با تلاش آگاهانه،برقراری ارتباط دوسویه ، ارائه پیام های روشن،دقیق و شفاف ،برنامه ریزی کاربردی و اقدامات عملی و قابل اجرا نقش ارزنده ای را در شناخت و هدایت افکار عمومی به سمت اهداف مورد نظر سازمانی ایفا می کند.
پایگاه اطلاع رسانی ایفکو حضور و همکاری شما مخاطبان و کاربران گرامی در اعتلای هر چه بیشتر محتوا را گرامی می دارد .