امروز:
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

باتریهائی که دوام دارند

آیا شما حس عجیب زندگی کردن با باتریهای کم شارژ در دستگاههای الکترونیکی خود را دارید؟ اگر آنها برای زندگی کاری روزمره شما لازم باشند، شما علاقمند خواهید بود تا گزینه هائی را که دارای هدف رسیدن به بالا می باشند، بشناسید. 

باتریهای موبایلی که 15 سال دوام می یابند؟ این امر امکان پذیر است!

پیشرفتهای غیرمنتظرهچه هستند؟

با وجود باتریهایی با طول عمر بیشتر، تلفنی با خودمختاری تیتانیومی توسعه یافته است. آیا می توانید حدس بزنید که باتری آن چقدر دوام دارد؟ برطبق نظر سازندگان آن، این طول عمر 15 سال می باشد!

این یک موبایل بسیار ساده است. دارای خدمات پیام کوتاه، شارژر، صدای زنگ قابل تغییر و حتی یک صفحه نمایش نیز نمی باشد! با اینحال، از آنجا که این دستگاه دارای یک چراغ قوه و سرویس موقعیت یابی توکار می باشد، در صورتی که در یک منطقه ناشناخته گم شده باشید، برای گردش و مواقع اضطراری مفید است.

طولانی کردن طول عمر دستگاههای خود

تمام شدن باتری موبایل مان در بدترین زمانهای ممکن، بیشتر از آنچه که ما بخواهیم اتفاق می افتد. احتمالا، راه حل این موضوع به باتریهای سوختی بستگی دارد.

شما ممکن است فکر کنید که "اما آیا این نوع باتریها در اتومبیلها مورد استفاده قرار نمی گیرند؟" خوب آری، اما در مقیاس کوچکتر همچنین می تواند به ایجاد باتریهایی با طول عمر طولانی منجر شود که محیط را آلوده نمی کنند.  

و محیط زیست؟

این توسعه باتریهائی را بوجود می آورد که تولید گازهای گلخانه های را کاهش می دهند، حاوی هیچگونه مواد آلوده کننده ای نیستند و سبکتر می باشند. اینها همه جزو مزایای این عنصر هستند که بسیار به ما در کارهایمان کمک می کنند.

از آنجا که این باتری کمتر از معمول به شارژ شدن نیاز دارد، ما حتی میزان الکتریسیته کمتری را مصرف خواهیم نمود. شانس کمتری وجود دارد که این دستگاه را اشتباها متصل به پریز برق رها کنیم و آن را بیش از حد شارژ نمائیم.

آیا می دانستید ...؟

مادامی که ذخیره سوخت باقی باشد، باتریهای هیدروژنی هرگز خالی نمی شوند.

برچسب ها:

چگونگی صرفه جوئی انرژی

منبع : http://www.repsol.com

 

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829