اسکناس های پلاستیکی

هر زمان که در باره اسکناس های پلاستیکی صحبت می کنیم، معمولأ به کارت های اعتباری اشاره می کنیم، اما آیا اسکناس های پلاستیکی نیز واقعأ وجود دارند؟ می خواهیم راجع به این موضوع مطلع شویم.
اسکناس های پلاستیکی از 1988 در گردش پولی بوده اند. آن ها چه مزیتی دارند؟
حال یا آینده؟
اسکناس های پلاستیکی نه تنها وجود دارند، بلکه هم اینک چندین سال است که در بسیاری از بخش های جهان در گردش پولی هستند. اولین کشوری که آن ها را عرضه کرد استرالیا بود. آیا می توانید حدس بزنید این موضوع مربوط به چه سالی بود؟ در 1988، وقتی که آن ها اسکناس ده دلاری یادبودی را تهیه کردند. ، بیش از 30 کشور از قبیل کانادا و مکزیک وجود دارند که از این مواد استفاده می کنند تا برخی از اسکناس هایشان را بسازند. ایالات متحده نیز احتمالأ نوع سنتی اسکناس خود را به زودی با نوع پلاستیکی جایگزین خواهد کرد. همه چیز درباره اسکناس های پلاستیکی
این اسکناس ها مدت زمان زیادی باقی می مانند و خراب نمی شوند زیرا مقاوم تر هستند و رطوبت کمتری که باعث تخریب می شود، را در خود نگه می دارند. بهترین بخش قضیه این است که در منابع صرفه جویی می کنیم، زیرا نیازی نداریم تا اسکناس های بیشتری تولید کنیم. کزیک است. طول دوره اسکناس های درحال گردش پولی پس از اینکه اسکناس های پلاستیکی عرضه شدند، سه برابر شد. در نیوزلند، این دوره زمانی به اندازه چهار برابر افزایش یافت. 740; از خصوصیات مهم دیگر آن این است که پلاستیک می تواند در انتهای دوره مفید استفاده، بازیافت شود. بنابراین نیازی نیست که مانند دیگر مواد تخریب شود. بعلاوه، بخاطر ترکیب و تمامی اجزای آن، بسیار ایمن است. به آسانی شناسایی می شود و به سختی جعل می شود. آیا می دانید که ...؟
در قرن 14 در چین، اسکناس های بانکی وجود داشتند که از چوب ساخته شده بودند.
برچسب ها:
صرفه جویی منابع، پایداری

منبع : http://www.repsol.com

"اختصاصی ایفکو"

 

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس

تهران ، ميدان ونك ، خيابان ملاصدرا ، خيابان شيرازي شمالي ، خيابان دانشور شرقي، پلاك 23
صندوق پستي: 1477-19395

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
كدپستي: 1991813941 

ارسال نظرات و پیشنهادات:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تلفن : 6-88604760

فكس : 88604829