وقتی به تنهایی زندگی می کنید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید

چاپ

یکی از ضروری ترین چیزهایی که اغلب در زمانی که مردم به تنهایی زندگی می کنند، فراموش می شود این است که در انرژی صرفهجویی کنید. فقط برخی از توصیه های پایه ای را دنبال کنید تا یک خانه راحت داشته باشید و به یک صرفه جوی واقعی انرژی تبدیل شوید. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه.
اگر شما به تنهایی زندگی می کنید با رعایت این نکات، می توانید به اندازه %30 در گرمایش و %90 در روشنایی صرفه-جویی نمایید.
اولین قدم ها
در خانه ای زندگی کنید که نیازهای شما را برآورده کند. یک آپارتمان که خیلی بزرگ است، تنها باعث هدررفتن نور، گرما، محصولات تمیزکننده و غیره می شود. یک راه حل رایج دیگر نیز به اشتراک گذاشتن آپارتمان است.
به محض اینکه به آنجا نقل مکان کردید و برای مدتی در آنجا زندگی کردید، تحلیل میزان مصرف شما خیلی راحت خواهد بود. همه چیزهایی که استفاده می کنید را کنترل کنید و تلاش کنید تا در هر جا که امکان دارد میزان مصرفتان را کاهش دهید. ترفندهای زیادی وجود دارند که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند!
خوب غذا بخورید، کمتر مصرف کنید.
صرفه جویی در منابع غذایی ممکن است با توجه به اینکه برخی بسته بندی ها حجیم هستند، مشکل باشد، زیرا آن ها برای خانواده های بزرگ تولید شده اند و زمان کافی برای مصرف آن ها قبل از اینکه منقضی شوند، وجود ندارد.
چندین راه وجود دارد که می تواند این ضایعات را کاهش دهد. یکی از آنها خرید بی قاعده محصولات است، زیرا شما باید آنچه را که نیاز دارید بخرید و مواد کمتری برای بستهبندی نیاز هستند. کنترل تاریخ انقضا و تاریخ بهترین شرایط، قبل از خرید، بسیار آسان است؛ آیا تفاوت بین آن ها را می.دانید؟
اگر مقداری وقت آزاد دارید، می  توانید در باغچه  سبزی ها را بکارید. همچنین شما می توانید کمپوست را خودتان تولید کنید و در نتیجه ضایعات را کاهش دهید.
الکتریسیته و گرما
مصرف الکتریسیته و گرما می تواند کاهش یابد.
پنجره ها را عایق بندی کنید: بهبود عایق بندی پنجره ها می تواند در انرژی صرفه جویی کند و تولید CO2 را به میزان بیش از %30 کاهش دهد.
از ساعات روشنایی روز بیشترین استفاده را داشته باشید: طراحی مناسب بکارگیری روشنایی طبیعی، می تواند بیش از %90 در انرژی که ما برای روشنایی در روز استفاده می کنیم، صرفه جویی کند.
از یک سوخت کارآمد برای بویلر استفاده کنید: چندین مثال خوب عبارتند از روغن های سوختی و گاز که می توانند عملکرد بویلر را افزایش دهند.
آیا می دانید که ...؟ یک خانه در آلمان که 210 سال پیش ساخته شده است، به لطف عایق کاری با پلاستیک به یک خانه با مصرف کم انرژی تبدیل شده است.
برچسب ها: تهویه مطبوع - غذا- چگونگی صرفه جویی در انرژی- صرفه جویی در منابع- کارایی انرژی